16. juni 2010

Söta bror

I dag var det sol, noe som betyr at det ikke kommer en sjel innom jobben. Pluss at det er VM, så det kommer vikelig IKKE EN SJEL INNOM JOBBEN. Begynner nesten å tro at det er meg...
MEN, gjett hvem som kom innom jobben i dag? Hehe.
Svensken!!
Har ikke sett han på sånn et år nå. Han pleide å komme innom sånn hver gang jeg jobbet for å kjøpe snus, men å sluttet han med det. Tenkte han hadde dratt tilbake til Sverige eller no.
Men nu er han tilbaks! (Ja. Bøy dere i beundring over mine svensk-skillz)
Da han kom inn i butikken så bare "HEJ! Det var va lenge sen!" (igjen, ja, mad svensk-skillz)
"husker du mej?" :)
Selvfølgelig gjorde jeg det. Digge svensken. Nam på svensken.
Han jobber på en bar like ved, og i fjor nevnte han at det hadde vært hyggelig hvis jeg stakk innom en dag. Og tror dere ikke han nevnte hvor han jobber nå også. Sånn, i forbifarten liksom^^ Kule er at det er en sportsbar da, og man må jo se noen kamper på bar nå mens det er VM!!
Men ja, koselig å få tilbake en stamkunde. Men han har sluttet å snuse da. Røyker nå....
Så selv om det ikke skjer en dritt, så skjer det faktisk noe på jobb en gang i blandt også!
Koselig det, igrunn.

4 kommentarer:

Stress-Less-Tess sa...

Svensker er de beste! Hvilken bar jobber han på? For jeg har vært på en sportsbar rett ved deg på grünerløkka, men husker ikke hva den heter. Kanskje det er den samme?

FridaTrollet sa...

oooh, ja, la oss dra på sportsbar og sjekke opp svensken... har ikke lyst til å spørre han neste gang han er innom om han har noen kjekke venner til meg da?! :D

Emilie Blue sa...

Magneten eller noe sånt no. Vet egentlig hva den heter, men husker det ikke nå ^^
Kanskje du vet hvem jeg snakker om? :O
Og seff Frida, skal spørre, midt inni samtalene om været, snus og VM... :P

FridaTrollet sa...

haha, ja, synes du ikke det er logisk a?!

"jasså ja, så du snuser du?! Hakke noen andre kjekke venner som også snuser da...?! Evt ikke snuser...?"