3. juni 2010

Gallo

Ja, slenger på litt mer bilder fra div (tror jeg?) fester. Enjoy :)







4 kommentarer:

Stress-Less-Tess sa...

Urepresentert = Uinteressert!!

NAAAAT!
Gøy med bilder :)

FridaTrollet sa...

må si meg enig med tessa, synes du skulle hatt med et bilde av meg og tessa... du veit, litt sånn publikumfrieri... det er som å ha med små barn, handicappa, eller noen med en sterk i historie 'som gjør det for sine døde familiemedlemmer' på talentkonkuranser - det kan ikke gå galt!! ^^

Emilie Blue sa...

Ser den. Ser den. Ingenting er mer fengende enn en blind kid som synger før sin døve, døde bestemor.
Men dere var ikke der, så da blir det litt teit å ta med et ramdom bilde av dere. Skal evt se hva jeg får gjort til neste gang ;)

FridaTrollet sa...

bra! ^^

men hallo, jeg hørte rykter om bunadsoppdatering, også er det ikke kommet noen ting?!? :O