2. februar 2010

The web is awesome part 4

Ok, here we go again!!
Denne siden vet nok de fleste om, men jeg har hengt der så mye i det siste at jeg skrive rom den uanett.
Siden er: Texts From Last Night.
Oh yeah.
Koseptet er enkelt; send inn meldinger du mottok/sendte last night. For det meste fylleteksting altså. Men også noen morsomme dagen-der-på-meldinger.
Jeg ler og jeg ler og jeg ler. Og plutselig virker ikke noen av de tingene JEG har gjort i fylla ille i det hele tatt. Det liker jeg svært godt, takk for det.

Så for en god latter, og litt ekkle ting også, klikk deg inn på Texts From Last Night!!

P.S.
Stikker til Cape Town i dag, får ikke blogget mer før jeg kommer hjem om 3 dager.
Gleder meg!! Cape town er en utrolig fin by, og det er strender og hav og ja, wiiii!!

Her er et bilde fra en ennen fin reise, fordi jeg ikke er fotogen i dag.

1 kommentar:

FridaTrollet sa...

God tur min kjære!! :D

og ja (som tidligere sagt) Texts from last night er awesome!! ^^