5. november 2009

Best. Trip. EVER.



I'm slowly starting to edit the film I'm making from my backpacking trip this summer.
The girls sent me some pics for inspiration.
Best trip of my life. Great people, great places, great food, great wine, great books to read on the train even. Everything about this trip was awesome.
I'm not gonna mention that my passport got stolen and that I had to sleep at Amsterdam airport, waiting 19 hours to finally get home, with the most expensive ticket ever.
It's a memory I'll cherish forever, and people I'll never ever forget.

2 kommentarer:

Eline sa...

Åh, så fine bilder :D Bra du blogger mye emmi! Jeg er visst litt dårlig til å kommentere. Skal bli bedre. LOVER. Men du? et spørsmål? Skal jeg bytte til wordpress.com? Synes siden der er litt finere :D

Emilie Blue sa...

ja, nydelige bilder:)
Ja, jeg blogge ri vei, men ingen av dere gjør det samme.. :/
Og ja, en kommentar hadde vært bra i ny og ne.
Hm... Jeg er ikke sikker på hva du skal gjøre.. jeg syns blogspot er veldig enkelt og greit, men det er mye annet som fiunker like fett. Så det kommer vel an på hva DU føler for egentlig;)
Jeg kommer til å følge med uansett!!